»Večina držav še vedno spodbuja in tudi financira nacionalne letalske prevoznike, kajti samo ti so tisti, ki zagotavljajo tudi letalske linije, ki niso komercialno uspešne, so pa pomembne za povezljivost države z vidika gospodarstva, športa, kulture ...«
»Ko smo izgubili nacionalnega prevoznika, se je letalska povezljivost Slovenije zelo poslabšala.«
»Strateški partner bi v družbo prinesel znanje, kapital, zagotovil letala, družbo bi upravljal tako, da bi bila dolgoročno uspešna, preprečeval pa bi tudi anomalije, značilne za družbe v lasti države.«
»Ministra Boštjančiča razumem, saj ima izkušnje z vodenjem letalske družbe, zaveda se, kako težak je ta posel.«
»Politik mora biti vizionar, ki se zaveda širših družbenih učinkov svojih ukrepov in pri odločitvah upošteva družbene interese, ne pa individualističnih.«
»Letalski posel je zelo natančno določen z evropskimi pravili, in vse to bomo proučili na ministrstvu za infrastrukturo. Vlada bo potem lahko odločala, kako naprej.«
»Majhen prevoznik na tako majhnem trgu je težko konkurenčen.«
»Letalstvo ni atomska fizika, je dejavnost, ki ima nekaj posebnosti.«
»Ena najboljših rešitev, ki pa je žal nismo uveljavili leta 2011, je, da bi se povezala letališče in Adria. Takrat sem gledal podatke, koliko je naredilo letališče plusa, toliko je Adria naredila minus. Če bi to združili, bi imeli podjetje, ki bi delovalo, in številna podjetja po svetu tako delujejo.«
»Ne bi rešili tega problema, kako zapolniti hotelske kapacitete, kako organizirati kongrese z več tisoč udeleženci potnikov in jih pripeljati hkrati v enem, dveh dneh v Ljubljano.«
»Če vi hočete zdaj vzpostavljati takšno podjetje, potrebujete razmeroma zelo veliko kapitala, ki ne bo prinašal dobička in kjer bo treba pokrivati izgube.«
»To vprašanje bi lahko postavili tudi glede železnic in avtobusnih prevoznikov, ki prejemajo več 100 milijonov na leto. Očitno družbena oziroma državna korist pretehta ta strošek.«
»Jasno pa je, da tak prevoznik na tako majhnem trgu, kot je slovenski, ne more poslovati z dobičkom, vsaj ne kratkoročno.«
»Priporočil bi, da se spremlja, kaj se dogaja z Air Malto, ki je v podobnem položaju.«
»Sklad je že v Švici eno letalsko družbo potopil, to prakso očitno nadaljuje tudi tukaj.«
»Ugotavljamo, na kakšen način in kdaj bi lahko naredili razpis, na katerem bi za določene linije, najpomembnejše za našo državo, ponudili državno spodbudo.«
»Dnevnice zamujajo skoraj vsak mesec, plača je bila za prejšnji mesec izplačana v dveh obrokih, odpovedi poletov vplivajo na potnike, žal mi je, a piloti imamo mehanizem, ki nam je na voljo v primeru utrujenosti oz. slabega počutja, da lahko letenje kadar koli zavrnemo.«
»Če je bonitetna ocena družbe boljša, je mogoč odlog, če je slabša, se običajno zahteva vnaprejšnje plačilo ali pa ne sprostijo letala v popravilu, dokler račun ni plačan.«
»Adria najbrž ne bo več dolgo, ampak gre za princip, da nas ne obravnavajo kot bebave ovce.«
»Jezen sem na vodstvo Adrie Airways, saj zaradi njihovih nespametnih potez trpijo vsi, od potnikov do zaposlenih.«
»Odpovedi poletov se pojavljajo zaradi preveč optimistično zastavljenega urnika poletov. Piloti moramo delati do skrajnosti, kot jo še dopušča kolektivna pogodba.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju